Обробка формування податкових накладних в Бухгалтерія 2.0/2.1

3 987

При проведенні первинних документів програма 1С:Підприємство.Бухгалтерія (редакція 2.0) чи BAS Бухгалтерія (редакція 2.1) відслідковує першу подію виникнення податкового зобов’язання. На базі цього механізму в конфігурації Бухгалтерія реалізована обробка, що дозволяє полегшити заповнення податкових накладних.

Розглянемо детальніше як працювати з обробкою «Формування податкових накладних»

Обробка «Формування податкових накладних» запускається з розділу Продажі – ПДВ – Формування податкових накладних та містить три вкладки: Налаштування, Дані,  Додатково. Роботу з обробкою починаємо із заповнення вкладки Налаштування.

У вкладці Налаштування вказуємо:

  • Режим роботи: «Зобов’язання за період» або «Непідтверджені зобов’язання на дату»;
  • Дату – якою будуть створені податкові документи;
  • Організацію;
  • Вид розрахунків (не обов’язково);
  • Відбір по Контрагентах (не обов’язково);
  • Відбір по Договорах (не обов’язково).

У правій частині вікна позначаємо дії, які будуть виконані при натисканні Сформувати.

  • Формувати підсумкові накладні;
  • Відкривати документи;
  • Проводити документи;
  • Друкувати документи.

Далі натискаємо кнопку Заповнити та переходимо на вкладку Дані.

Вкладка Дані складається з двох таблиць. У верхній таблиці відображаються суми непідтверджених податкових зобов’язань (для яких необхідно виписати ПН). У нижній таблиці вказуються дані, що будуть використані при заповненні номенклатурного складу податкових документів.

Нижню таблицю ми можемо заповнити двома методами:

  • Вказати перелік номенклатури у ручному режимі (двічі натиснувши лівою кнопкою мишки на рядок «Рядки, додані вручну» – відкривається спеціальне вікно для заповнення номенклатурного складу);

  • Вказати документ підставу з переліком відповідної номенклатури (наприклад: Рахунок на оплату покупцю) з допомогою клавіші Додати у нижній таблиці. У разі необхідності коригування кількісних значень у відповідності до суми податкового зобов’язання натискаємо Змінити кількість і обираємо метод зміни.

Як бачимо, після вказання номенклатурного складу записи у верхній таблиці виділилися жирним шрифтом.

На вкладці Додатково відображається додаткова інформація по договору, що виділений у вкладці Дані.

Для застосування усіх внесених даних і формування на їх основі податкових документів в натискаємо клавішу Сформувати.

Таким чином можна сформувати податкові накладні в 1С:Підприємство.Бухгалтерія чи BAS Бухгалтерія. Для того, щоб зареєструвати ці ПН, потрібно вивантажити їх в програму для подачі звітності. Для експорту ПН в M.E.Doc скористайтесь модулем інтеграції (“Медовою стиковкою”) або обробкою експорту ПН та РК з BAS/1C:Підприємство у форматі XML.

Примітка. Податкові накладні можна створювати також на підставі товарних документів. Детальніше

Немає коментарів