Найпопулярніші електронні сервіси для підприємців та фізичних осіб

16 907

Трендом нашого часу є доступність та відкритість інформації, а також можливість, не відриваючись від комп’ютера, отримати всі необхідні документи для фізичних осіб чи підприємницької діяльності.  Для ідентифікації особи використовується Кваліфікований електронний підпис (КЕП) або BankID.

Найпопулярнішими є наступні сервіси:

Дія – це додаток, де знаходяться всі документи людини: паспорт, ідентифікаційний код, технічний паспорт на авто, права на свідоцтва про народження дитини. Перелік документів постійно оновлюється. Через додаток та сайт Дія можна отримати наступні послуги для фізичних осіб:

  • Запис до листа очікування вакцинації від коронавірусу.
  • Одноразова допомога підприємцям та найманим працівникам.
  • Є-Малятко – тут батьки новонароджених можуть зареєструвати народження дитини та одержати призначення допомоги про народження, зареєструвати місце проживання дитини, внести інформації про дитину до Реєстру пацієнтів та інші.
  • Допомога по безробіттю.
  • Підписання документів.

Послуги в Дія для бізнесу:

  • Відкриття, внесення замін та закриття ФОП – маючи КЕП можна віддалено зареєструвати фізичну особу – підприємця, обрати спрощену чи загальну систему оподаткування та подати заяву на реєстрацію платником ПДВ.
  • Реєстрація ТОВ на підставі модельного статуту.
  • Повідомлення про початок будівельних робіт на підставі будівельного паспорта.
  • Повідомлення про початок будівельних робіт СС1.
  • Декларація про готовність об’єкта до експлуатації на підставі будівельного паспорта.

Повний перелік послуг можна побачити тут.

Електронний кабінет платників податків ДПСможна здати звіти та переглянути попередню звітність, звіритися по сплатах податків, зареєструвати податкові накладні та розрахунки коригування, зареєструвати програмні РРО та вести переписку з податковою службою.

Єдиний державний реєстр судових рішень –  – дозволяє отримати будь-яке судове рішення, знаючи критерії пошуку. В тому числі можна дізнатися про порушення справи про банкрутство стосовно ваших контрагентів. Швидко і зручно отримати інформацію про стан контрагента (зареєстрований, порушено справу про банкрутство чи оголошений банкрутом) можна у нас на сайті.




Держгеокадастр  дозволить отримати витяги з державного земельного кадастру та технічної документації про земельну ділянку та грошову оцінку, а також відомості про право власності на земельну ділянку:

Портал державної реєстрації актів цивільного стану  – дозволяє швидко та без черг подати заяву на шлюб, розлучення чи зміну прізвища.

Кабінет громадянина – портал, де реалізований доступ до особистої інформації в держреєстрах, про майно, земельні ділянки, податки, зарплату. Тут фіксуються звернення та електронні петиції громадян, обговорення законопроектів. Можна записатися на засідання Верховної ради та надати запит на публічну інформацію.

Сайт петицій надає можливість  створити чи підтримати звернення громадян до Президента України. Реєстрація можлива за наявності електронної пошти, а сама петиція розглядається Президентом за умови підтримки громадян у кількості 25 тисяч підписів протягом трьох місяців.

Електронний кабінет водія – де можна отримати наступну інформацію:

  • про свої авто: технічні характеристики, право власності, історія авто;
  • перевірити, чи накладені обтяження на транспортні засоби;
  • одержати інформацію про штрафи та сплатити їх;
  • замовити індивідуальні номерні знаки;
  • перевірити свої посвідчення водія (національне, міжнародне);
  • замовити відновлення та обмін посвідчення водія;
  • уточнити дані (пройти верифікацію):
    • в реєстрі посвідчень водіїв,
    • в реєстрі свідоцтв про реєстрацію ТЗ.

Електронні сервіси, в яких реалізована підтримка сертифікатів ЦСК “Україна” можна переглянути тут.

Для контролю використання коштів державними установами реалізовано наступні ресурси:

Інформаційно-аналітична система «Прозорий Бюджет» (Є-дата), на якому публікується інформація про використання державних коштів та складається з:

  • Open Budget – веб-портал бюджету для громадян у вигляді презентації основних бюджетних показників.
  • Spending – Єдиний веб-портал використання публічних коштів для доступу до інформації розпорядниками та одержувачами коштів.
  • IFIs projects – Державний веб-портал реєстру проектів соціального і економічного розвитку України, які реалізуються із залученням коштів міжнародних фінансових організацій.

Нагадаємо, для розміщення інформації на порталі необхідна наявність КЕП, конвертованих у формат key6.dat

Пошуково-аналітична система 007 – портал побудований на відкритих даних про використання публічних коштів. Специфіка ресурсу у візуальному представленні великої кількості інформації з відкритих джерел про використання державою бюджетних коштів.

Сайт публічних закупівель Прозорро – ресурс, на якому можна зареєструватися, прийняти участь в тендері або проконтролювати використання бюджетних коштів на конкретних договорах.

Також створені сервіси для масового моніторингу контрагентів:

Моніторинг Контрагентів від Iplex –  можна щоденно перевіряти своїх контрагентів на банкрутство, реорганізацію, зміну ревізитів чи порушення судових позовів. Працює без обмежень та відображає зв’язки по судових рішеннях, можна інтегрувати у Вашу облікову систему

Для того, щоб перевірити Вашого контрагента безпосередньо в обліковій програмі BAS чи 1С:Підприємство, скористайтесь Модулем перевірки контрагентів та отримайте миттєвий доступ до відкритих державних реєстрів через сервіс Opendatabot.

Немає коментарів