Акт звірки в 1С:Підприємство. Бухгалтерія 2.0

434

У процесі ведення бухгалтерського обліку часто постає питання про достовірність інформації в базі даних. Для підтвердження розрахунків з контрагентом в 1С:Підприємство 8.3 передбачено документ «Акт звірки розрахунків з контрагентом». Даний документ дозволяє повідомити контрагента про дані у нашому обліку по пов’язаних операціях.

Для створення такого документу необхідно відкрити розділ Продажі Акти звірки розрахунків та натиснути Створити.

На наступному етапі:

  • вибираємо Контрагента;
  • вказуємо Період, за який будемо проводити звірку;
  • вказуємо Договір (якщо необхідно звіритися по усіх договорах, поле залишаємо порожнім).

Далі переходимо на вкладку Рахунки розрахунків та відмічаємо рахунки, по яким буде виконуватися звірка. При потребі можна додати або видалити рахунки в списку.

На вкладці Додатково налаштовуємо інформацію, яка буде відображатися в друкованій формі.

На наступному етапі переходимо на вкладку За даними організації та натискаємо Заповнити.

Якщо необхідно виконати заповнення акту на стороні контрагента, переходимо на вкладку За даними контрагента та натискаємо Заповнити.

Проводимо документ та друкуємо його, натиснувши Акт звірки.

Після погодження контрагентом даних у акті, проставляємо відмітку Звірка погоджена.

Таким чином можна сформувати акт звірки з покупцем чи постачальником в 1С:Підприємство 8.3. Бухгалтерія.

Немає коментарів