1С:Підприємство. Управління торговим підприємством
“1С:Підприємство. Управління торговим підприємством” — універсальний програмний продукт для комплексної автоматизації підприємств, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності.
Можливості:
- управління торговельною діяльністю;
- складський облік;
- облік банківських і касових операцій;
- управління взаєморозрахунками;
- облік необоротних активів;
- управління персоналом і розрахунок зарплати;
- облік виробництва;
- бухгалтерський облік;
- податковий облік;
- формування регламентованої звітності;
- ведення обліку діяльності декількох організацій;
- ведення управлінського обліку в будь-якій валюті;
- аналіз результатів діяльності підприємства.
Програмний продукт 1С:Підприємство. УТП забезпечує, зокрема, автоматизацію наступних відділів:
Відділ продажу:
- планування продаж клієнтам товарних груп на підставі статистики за попередні періоди;
- ведення баз потенційних і реальних клієнтів, сегментування клієнтської бази за різними ознаками (за регіонами, XYZ- і ABC-класифікаціями, за видами діяльності та ін.);
- фіксація контактів та передпродажні переговори;
- обробка замовлень покупців з усією супутньою інформацією (планові дати, оплати, відвантаження, умови поставки, ціни, знижки);
- контроль за надходженням товарів під замовлення покупців;
- аналіз оплат та стан взаєморозрахунків по клієнтам.
Складський відділ:
- інструменти для ведення карток складського обліку (прибуткові, видаткові, складські ордери);
- контроль за фактичними рухами на складі;
- аналіз розбіжностей і визначення відповідальних за їх появу.
Відділ бухгалтерії:
Кадрова служба:
- повноцінний кадровий облік як штатних працівників, так і сумісників, а також співробітників, працюючих за договорами цивільно-правового характеру;
- ведення штатного розкладу організації та зберігання історії штатних розкладів;
- зберігання стандартної і додаткової кадрової інформації.
- автоматичне формування табелів обліку робочого часу на підставі кадрових документів.
Бухгалтер з розрахунку заробітної плати:
- створення різноманітних графіків роботи, в т.ч позмінних; власних доплат, надбавок, розрахунок нічних, понаднормових, святкових;
- розрахунок лікарняних, відпускних, відряджень;
- автоматичний розрахунок заробітної плати з документів підсистеми кадрового обліку, розрахунків по середньому та планових нарахувань і утримань;
- автоматичне формування форм регламентованої звітності, таких, як Форма № 1ДФ, Декларація з податку на доходи фізичних осіб, Звіт з ЄСВ, Звіт з праці.
Таким чином, 1С:Підприємство. Управління торговим підприємством дозволяє автоматизувати завдання оперативного, управлінського, бухгалтерського і податкового обліку, аналізу і планування торгових операцій, підготовку обов’язкової (регламентованої) звітності, що забезпечує ефективне управління сучасним торговим підприємством.
Вартість: згідно прайсу
Детальніше:
Замовити презентацію