1С:Підприємство. Управління торговим підприємством


“1С:Підприємство. Управління торговим підприємством (УТП)” — універсальний програмний продукт для комплексної автоматизації підприємств, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності.

Можливості:

  • управління торговельною діяльністю;
  • складський облік;
  • облік банківських і касових операцій;
  • управління взаєморозрахунками;
  • облік необоротних активів;
  • управління персоналом і розрахунок зарплати;
  • облік виробництва;
  • бухгалтерський облік;
  • податковий облік;
  • формування регламентованої звітності;
  • ведення обліку діяльності декількох організацій;
  • ведення управлінського обліку в будь-якій валюті;
  • аналіз результатів діяльності підприємства.

Програмний продукт 1С:Підприємство. УТП забезпечує, зокрема, автоматизацію наступних відділів:

Відділ продажу:

  • планування продаж клієнтам товарних груп на підставі статистики за попередні періоди;
  • ведення баз потенційних і реальних клієнтів, сегментування клієнтської бази за різними ознаками (за регіонами, XYZ- і ABC-класифікаціями, за видами діяльності та ін.);
  • фіксація контактів та передпродажні переговори;
  • обробка замовлень покупців з усією супутньою інформацією (планові дати, оплати, відвантаження, умови поставки, ціни, знижки);
  • контроль за надходженням товарів під замовлення покупців;
  • аналіз оплат та стан взаєморозрахунків по клієнтам.

Складський відділ:

  • інструменти для ведення карток складського обліку (прибуткові, видаткові, складські ордери);
  • контроль за фактичними рухами на складі;
  • аналіз розбіжностей і визначення відповідальних за їх появу.

Відділ бухгалтерії:

Кадрова служба:

  • повноцінний кадровий облік як штатних працівників, так і сумісників, а також співробітників, працюючих за договорами цивільно-правового характеру;
  • ведення штатного розкладу організації та зберігання історії штатних розкладів;
  • зберігання стандартної і додаткової кадрової інформації.
  • автоматичне формування табелів обліку робочого часу на підставі кадрових документів.

Бухгалтер з розрахунку заробітної плати:

  • створення різноманітних графіків роботи, в т.ч позмінних; власних доплат, надбавок, розрахунок нічних, понаднормових, святкових;
  • розрахунок лікарняних, відпускних, відряджень;
  • автоматичний розрахунок заробітної плати з документів підсистеми кадрового обліку, розрахунків по середньому та планових нарахувань і утримань;
  • автоматичне формування форм регламентованої звітності, таких, як Форма № 1ДФ, Декларація з податку на доходи фізичних осіб, Звіт з ЄСВ, Звіт з праці.

Таким чином, 1С:Підприємство. Управління торговим підприємством дозволяє автоматизувати завдання оперативного, управлінського, бухгалтерського і податкового обліку, аналізу і планування торгових операцій, підготовку обов’язкової (регламентованої) звітності, що забезпечує ефективне управління сучасним торговим підприємством.

Вартість: згідно прайсу

Детальніше:

Статті по роботі з УТП

Замовити презентацію