BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях


Програма “BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях” призначена для автоматизації управління і обліку на підприємстві житлово-комунальної сфери будь-якої організаційної форми. Дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами його діяльності.

Програмний продукт дозволяє вести тільки управлінський облік. Для ведення бухгалтерського і податкового обліку рекомендується програма “BAS Бухгалтерія”, з якою реалізований обмін даними на рівні документів, які вивантажуються.

Функціональні можливості програми:

  • Обчислення вартості наданих споживачам послуг відповідно до діючих тарифів, норм та умов.
  • Коригування вартості послуг за наявності пільг і субсидій у споживача.
  • Облік взаєморозрахунків із споживачами послуг в розрізі наданих послуг, з урахуванням пільг і субсидій.
  • Визначення сум пільг і субсидій, що підлягають відшкодуванню керуючій організації державними структурами в розрізі наданих послуг.
  • Формування друкованих форм квитанцій на оплату споживачам послуг.
  • Аналіз стану взаєморозрахунків із споживачами послуг.
  • Аналіз стану взаєморозрахунків з відповідальними державними структурами.

Швидкий початок роботи

Для зручного початку роботи створена спеціальна обробка, яка складається з десяти етапів, які потрібно заповнити послідовно:

  1. Параметри обліку
  2. Інформація про організацію
  3. Будівлі
  4. Об’єкти особових рахунків
  5. Послуги
  6. Пільги
  7. Тарифи
  8. Список фізичних осіб
  9. Особові рахунки
  10. Введення початкових залишків

Особові рахунки

Особовий рахунок в “BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях” – це зведення даних,  необхідних для розрахунку вартості ЖКП, які надаються власникам особового рахунку керуючої організацією.

Особовий рахунок має наступні характеристики:

  • Об’єкт особового рахунку: квартира, частина квартири, офіс, паркінг тощо;
  • Загальна, додаткова, житлова, опалювана площа об’єкту.
  • Відповідальний власник, на якого оформлений особовий рахунок.
  • Кількість зареєстрованих та проживаючих осіб.
  • Список послуг, що надаються керуючою організацією, власникові особового рахунку і членам його сім’ї.
  • Спосіб визначення об’єму споживання для кожної послуги: за нормами або за приладами обліку, перелік приладів обліку.
  • Інформація за кожним споживачем послуг, з часткою власності та за ступенем спорідненості.
  • Перелік приладів обліку споживача.
  • Інформація для визначення норм об’ємів споживання послуг.
  • Тарифи на послуги, що надаються.
  • Пільги, субсидії, регіональні субсидії, що надаються відповідальному власникові особового рахунку і членам його сім’ї.

Прилади обліку

“BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях” забезпечує реєстрацію наступних операцій:

  • Ведення списку приладів обліку та їх технічних характеристик.
  • Закріплення приладів за особовими рахунками, із внесенням початкових значень.
  • Відключення приладів обліку.
  • Щомісячна реєстрація показників лічильників.
  • Реєстрація демонтажу та монтажу приладів для перевірки.

Нарахування та взаєморозрахунки

В цьому розділі проводиться розрахунок і коригування вартості послуг, наданих споживачам впродовж місяця, формування квитанцій на оплату, облік отримання грошових коштів і аналіз стану взаєморозрахунків із споживачами послуг, постачальниками і фондами, а саме:

  • щомісячні нарахування за особовими рахунками;
  • перерахунок за попередні місяці;
  • разові нарахування за особовими рахунками;
  • розподіл додаткових нарахувань;
  • нарахування пені за особовими рахунками;
  • надходження безготівкових грошових коштів від відповідальних власників особових рахунків і фондів;
  • оплату готівковими грошовими коштами постачальникам;
  • надходження готівкових грошових коштів від відповідальних власників особових рахунків.

Запаси

Під запасами мається на увазі витратні матеріали, запасні частини і інструменти, які використовуються при усуненні несправностей на технічному обладнанні споживачів послуг і при проведенні планових ремонтів житлових комплексів.

Розділ дозволяє автоматизувати:

  • кількісний облік запасів на різних складах підприємства;
  • купівля послуг ЖКГ та інших послуг у постачальників.

Аварійно-диспетчерська служба

“BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях” забезпечує облік взаємодії між споживачами послуг і керуючою організацією:

  • Проведення планових ремонтів об’єктів житлового і нежитлового фонду.
  • Усунення аварійних ситуацій на технічному обладнанні споживачів.
  • Реєстрація виконання ремонтних робіт та усунення несправностей за конкретним особовим рахунком або за будівлею в цілому.

У розділі Аварійно-диспетчерська служба виконується:

  • Реєстрація заявки споживача послуг із вказанами потребами заявника.
  • Визначення фахівців, які виконуватимуть роботи.
  • Узгодження з фахівцями потреби в запасах, необхідних для виконання робіт.
  • Визначення наявності потрібних запасів і звернення до служби постачання із заявою про необхідність їх закупівлі.
  • Постановка завдання виконавцям на виконання робіт.
  • Реєстрація підтвердження виконавця про виконану роботу і використані запаси.
  • Реєстрація підтвердження від заявника інформації: про використані матеріали, про час, витрачений фахівцями, а також його оцінка якості виконаних робіт.
  • Оформлення документів для служби нарахувань і взаєморозрахунків, що відображають вартість виконаних робіт і витрачених матеріалів у відпускних цінах.
  • Аналіз стану заявок.

Паспортний стіл

Розділ призначений для створення робочого середовища фахівця, що виконує функції працівника паспортного столу.

Розділ є автономним: інформація з даного розділу ніяк не використовується в інших розділах обліку.

Автоматизовано наступні операції:

  • Ведення списку фізичних осіб, що потребують реєстрації.
  • Первинна реєстрація відповідального власника особового рахунку.
  • Первинна реєстрація членів сім’ї власника особового рахунку.
  • Внесення даних про зміни форми А1.
  • Зняття з реєстрації фізичних осіб.
  • Для всіх етапів реєстрації передбачено друк облікової форми А1 відповідального власника особового рахунку.

Голосування споживачів послуг

В “BAS Облік в ОСББ та керуючих компаніях” автоматизована підготовка і проведення загальних зборів власників, підрахунок результатів голосувань, зберігання історії зборів і голосувань.

У програмі підготовка до проведення голосування полягає у формуванні списку питань, що виносяться на голосування. Для кожного питання, окрім найменування, призначається його розширений опис, який може включати будь-яку інформацію, наприклад, термін виконання, склад платників, терміни оплати, вартість тощо.

Результатом підготовки до проведення зборів є:

  • Друкована форма оголошення, причому з кожного питання, виноситься на голосування, створюється окрема форма. У формі вказується питання, час і місце голосування, склад учасників.
  • Друкована форма протоколу голосування, в який заноситься інформація про результати поіменного голосування.
  • Друкована форма іменного бюлетеня для голосування.

Управління взаємодіями

У розділі розміщені основні налаштування для таких інструментів:

  • Telegram бот;
  • Сайт ЖКГ;
  • SMS повідомлення.

Telegram бот використовується для зв’язку з відповідальними власниками особових рахунків, які зможуть переглядати інформацію по заборгованості, показаннях приладів обліку та отримувати повідомлення про внесення оплати по особовим рахункам.

Налаштування та адміністрування

У розділі встановлюються основні налаштування системи, зокрема підтримується:

  • Реєстрація користувачів, призначення їм ролей і прав.
  • Запис дій користувачів до журналу реєстрації.
  • Обмін даними.
  • Видалення помічених об’єктів
  • Встановлення дат заборони зміни даних.
  • Резервне копіювання інформаційної бази.
  • Оновлення програми.
  • Відновлення інформаційної бази.

Вартість: згідно прайсу

За детальнішою інформацією звертайтесь за тел. 050 104 99 60 або залиште заявку і ми зателефонуємо