1С:Підприємство. CRM


Система управління взаємовідносинами з клієнтами CRM, (CRM-система, скорочення від англ. Customer Relationship Management) – прикладне програмне забезпечення, призначене для автоматизації стратегій взаємодії з клієнтами (замовниками).

CRM-СИСТЕМА ДОЗВОЛИТЬ:

  • оперативно реагувати на запити клієнтів;
  • чітко планувати взаємодію з клієнтами;
  • оцінювати результати різних маркетингових і рекламних акцій;
  • відстежувати кожне звернення;
  • ефективно використовувати кожен контакт;
  • будувати систему індивідуальних взаємовідносин, оптимально організовуючи роботу з різними категоріями клієнтів.

ДОДАТКОВІ ЦІННОСТІ CRM ДЛЯ БІЗНЕСУ:

  • використовуючи підсистему CRM, Ви не будете залежати від «записів у блокнотах» менеджерів з продажу: відносини з клієнтами стануть надбанням компанії, а не конкретних співробітників
  • Ви зможете в будь-який момент отримати контактну інформацію клієнтів, бачити всю історію взаємин з ними, плановані і фактичні угоди, зустрічі, листи, дзвінки;
  • не пропустите важливих зустрічей із клієнтами, днів народжень та інших знаменних дат важливих клієнтів;
  • завжди матимете зворотній зв’язок із Вашими клієнтами, використовуючи підсистеми анкетування та поштових розсилок;
  • будете контролювати роботу менеджерів і будувати систему мотивації, засновану на оцінці якості роботи з клієнтами;
  • зможете гармонійно поєднувати формальний підхід та індивідуальне ставлення до кожного клієнта.

CRM – це дієві практичні інструменти, якими можна користуватися вже і покращувати відносини з покупцями, постачальниками, суміжниками та будь-якими іншими контрагентами. А основне – підвищувати ефективність управління компанією.

Вартість: згідно прайсу