1С:Підприємство. CRM
Система управління взаємовідносинами з клієнтами CRM, (CRM-система, скорочення від англ. Customer Relationship Management) – прикладне програмне забезпечення, призначене для автоматизації стратегій взаємодії з клієнтами (замовниками).
CRM-СИСТЕМА ДОЗВОЛИТЬ:
- оперативно реагувати на запити клієнтів;
- чітко планувати взаємодію з клієнтами;
- оцінювати результати різних маркетингових і рекламних акцій;
- відстежувати кожне звернення;
- ефективно використовувати кожен контакт;
- будувати систему індивідуальних взаємовідносин, оптимально організовуючи роботу з різними категоріями клієнтів.
ДОДАТКОВІ ЦІННОСТІ CRM ДЛЯ БІЗНЕСУ:
- використовуючи підсистему CRM, Ви не будете залежати від «записів у блокнотах» менеджерів з продажу: відносини з клієнтами стануть надбанням компанії, а не конкретних співробітників
- Ви зможете в будь-який момент отримати контактну інформацію клієнтів, бачити всю історію взаємин з ними, плановані і фактичні угоди, зустрічі, листи, дзвінки;
- не пропустите важливих зустрічей із клієнтами, днів народжень та інших знаменних дат важливих клієнтів;
- завжди матимете зворотній зв’язок із Вашими клієнтами, використовуючи підсистеми анкетування та поштових розсилок;
- будете контролювати роботу менеджерів і будувати систему мотивації, засновану на оцінці якості роботи з клієнтами;
- зможете гармонійно поєднувати формальний підхід та індивідуальне ставлення до кожного клієнта.
CRM – це дієві практичні інструменти, якими можна користуватися вже і покращувати відносини з покупцями, постачальниками, суміжниками та будь-якими іншими контрагентами. А основне – підвищувати ефективність управління компанією.
Вартість: згідно прайсу