1С:Підприємство 8. Управління торгівлею для України


Програмний продукт “1С:Підприємство 8. Управління торгівлею для України” – це сучасний інструмент для підвищення ефективності бізнесу торгового підприємства

Функціональні можливості:

  • планування та аналіз продажів і закупівель
  • управління продажами (включаючи оптову, роздрібну та комісійну торгівлю)
  • управління поставками
  • управління складськими запасами
  • управління замовленнями покупців і внутрішніми замовленнями підрозділів
  • самообслуговування клієнтів через web
  • управління роботою торгових представників
  • управління грошовими коштами
  • облік і аналіз витрат
  • управління взаєморозрахунками з замовниками, постачальниками і підзвітними особами
  • аналіз цін і управління ціновою політикою
  • інтеграція з торговим обладнанням
  • інтеграція з “1С:Бухгалтерією для України”, “1С:Роздріб для України”
  • аналіз ефективності торговельної діяльності

Автоматизація бізнес-процесу продажу

Для підвищення ефективності “довгих” продажів, у системі передбачена можливість автоматизації повного процесу управління угодою: узгодження комерційної пропозиції, формування комерційної пропозиції, узгодження вартості, графіка оплат і поставок, укладення договору, забезпечення угоди товаром, і контроль виконання.

Самообслуговування клієнтів

У програмі передбачена можливість самостійної реєстрації замовлень клієнтами через Інтернет. Клієнту дається доступ до інформаційної бази і вказується пароль входу.

Працюючи в системі самообслуговування, клієнт може виконати наступні дії:

  • Подивитися  інформацію по своїх замовленнях
  • Оформити нове замовлення, вказати спосіб доставки. При підборі в замовлення, клієнт може переглянути картку товару з фотографією і коротким описом
  • Подивитися стан замовлень
  • Проконтролювати стан взаєморозрахунків, уточнити свої дані та ін.

Управління торговими представниками

У програмі реалізована можливість управління  торговими представниками (торговими агентами): закріплення клієнтів за агентами, призначення графіка відвідування, планування відвідувань клієнтів, формування завдань зі збору замовлень. За результатами роботи можуть бути створені замовлення клієнтів. Також фіксується інформація про витрати торгового представника (авансові звіти) і зібрана інформація про клієнтів.

Інтеграція зі спеціалізованим рішенням, встановленим в магазинах

Для управління продажами в роздрібній мережі рекомендується використовувати продукт “1С:Управління торгівлею для України” в зв’язці з “1С:Роздріб для України” або одним з галузевих рішень на базі “1С:Роздріб для України”.

Така Схема забезпечує:

  • В офісі – всі можливості управління “1С:УТ”
  • У магазині – автономну роботу, не залежну від надійності каналу зв’язку з офісом, зручне, функціональне робоче місце касира.

Продажі в магазині, автоматизованому за допомогою “1С:УТ”

Роздрібні операції можуть також виконуватися і безпосередньо в “1С:Управління торгівлею для України”. При цьому можна використовувати різне торгове обладнання та реєстратори розрахункових операцій (РРО): фіскальні реєстратори, сканери штрих-кодів, електронні ваги, термінали збору даних тощо.

При оформленні роздрібних продажів касир використовує спеціалізоване робоче місце, яке дозволяє виконувати послідовно всі операції при продажу товарів у торговому залі:

  • відкриття касової зміни;
  • оформлення чека;
  • прийом оплати від покупця;
  • закриття касової зміни;
  • передача роздрібної виручки в касу підприємства.

Оплата чека може виконуватися як готівкою, так і з використанням платіжних карт.

Регламентований облік згідно з українським законодавством

У конфігурації ведеться облік ПДВ, акцизного податку з роздрібних продажів і Єдиного податку.

Замовити

Обсуждение закрыто.