1С:Підприємство 8. CRM ПРОФ для України


СИСТЕМА CRM ДОЗВОЛИТЬ:

  • оперативно реагувати на запити клієнтів
  • чітко планувати взаємодію з клієнтами
  • оцінювати результати різних маркетингових і рекламних акцій із залучення клієнтів
  • відстежувати кожне звернення
  • ефективно використовувати кожен контакт
  • будувати систему індивідуальних взаємовідносин, оптимально організовуючи роботу з різними категоріями клієнтів.

ДОДАТКОВІ ЦІННОСТІ CRM ДЛЯ БІЗНЕСУ:

  • використовуючи підсистему CRM, Ви не будете залежати від «записів у блокнотах» менеджерів з продажу: відносини з клієнтами стануть надбанням компанії, а не конкретних співробітників
  • Ви зможете в будь-який момент отримати контактну інформацію клієнтів, бачити всю історію взаємин з ними, плановані і фактичні угоди, зустрічі, листи, дзвінки
  • не пропустите важливих зустрічей із клієнтами, днів народження та інших знаменних дат важливих клієнтів
  • завжди матимете зворотній зв’язок із Вашими клієнтами, використовуючи підсистеми анкетування та поштових розсилок
  • будете контролювати роботу менеджерів і будувати систему мотивації, засновану на оцінці якості роботи з клієнтами
  • зможете гармонійно поєднувати формальний підхід та індивідуальне ставлення до кожного клієнта.

CRM – це дієві практичні інструменти, якими вже можна користуватися вже і покращувати відносини з покупцями, постачальниками, суміжниками та будь-якими іншими контрагентами. А основне – підвищувати ефективність управління компанією.

Обсуждение закрыто.